Březen 2007

Stop komentářům, které dávají smysl:-)

16. března 2007 v 20:03 | Antissa |  Komentáře
Zaujaly mě pokusy o rekord v počtu komentářů.... jak někteří chtěli trhnout stránky s tokio hotel, což je vzhledem k počtu fanynek pročítávající celý den (a někdy i noc) internet, hledající jakoukoliv zmínku o jejich idolech, kterou ještě nečetly, opravdu téměř nadlidský výkon..... Naštěstí patřím do skupiny těch lidí, jenž jsou TH úplně ukradení.

Tak mě napadla taková věc: máte všichni zakázáno sem psát jakýkoli konkrétní komentář, který dává smysl a vyjadřuje vaši myšlenku, budu mazat ty, které dle mého názoru tyto podmínky nesplňují...
Pokud vás nic nesmyslného nenapadá, tak sem nic nepište... Stejně sem nikdo nechodí, protože tu nic extra nemám a tohle zaručeně nezaujme..... :-)

Stmívání

16. března 2007 v 17:55 | Antissa |  Knihy
Stmíváni
Stephenie Meyerová

Sedmnáctiletá Bella se stěhuje do Forks k otci. Svou budoucnost v tomto malém a věčně deštivém městě nevidí nijak růžově. Začne chodit na tamější střední školu, kde se seznámí s novými lidmi. Ve školní jídelně si povšimne skupinky studentů, která sedí odděleně od ostatních. Mají velmi bledou pleť a jsou až hrozivě krásní. Jeden z nich ji zvlášť zaujme. Dozví se, že se jmenuje Edward, a celá skupina je rodina Cullenových.
Na výletě s novými spolužáky do indiánské rezervace si od místního chlapce Jacoba vyslechne zvláštní historku. S pomocí informací na internetu a dedukce dá dohromady tuto skutečnost: Rodina Cullenových jsou upíři. Už je ale pozdě, stihla se zamilovat do svého spolužáka z biologie Edwarda....
Začnou spolu chodit, i když se Bella vystavuje nebezpečí. Edward a jeho rodina jsou sice "vegeteriáni", to znamená, že pijí pouze zvířecí krev, ale musí neustále potlačovat svou žízeň po krvi lidské... Nebezpečí ale přichází odjinud. Rodinu Cullenových se rozhodne navštívit tlupa potulných upírů.Člen této tlupy James je lovec a za svou oběť si vybere právě Bellu. Jeho rozhodnutí ještě podpoří Edwardův obranný postoj.....
Kniha má poutavý příběh a docela dobře se čte. Řekla bych, že je to romantický horor, ale nedopadne to zas až tak špatně...První třetina knihy je spíš komedie....:-) Ocenila jsem také Bellin častý sarkasmus, kterým komentuje dané chvíle. Také její drobné příhody, povahové vlastnosti a sportovní "dovednosti" mi NĚCO připomínaly... Pokračováním příběhu je kniha Nový měsíc...

Špagety

16. března 2007 v 15:19 | Antissa |  Básničky (vlastní tvorba...:-) )
Špagety
Když jsem já byl malý chlapec,
snědl jsem já špaget kopec.
Když jsem já byl vetší hoch,
tisíc špaget jsem sežrat moh.
A teď už jsem kolohnát
a špagety nemám rád...

Žabička

16. března 2007 v 15:15 | Antissa |  Básničky (vlastní tvorba...:-) )
Žabička
Když jsem byla malá holčička
říkali mi, že jsem žabička.
A teď, když jsem děvucha,
říkají mi ropucha...

reklamě v televizi

15. března 2007 v 14:42 | Antissa |  Zajímavosti o...
O reklamě bylo napsáno již spoustu názorů , slohovek a já nevím čeho ještě. Jak reklama ovlivňuje náš život, jak nám vymývá mozek, jak je užitečná, jak je užitková.....
Napsat názor na reklamu tak, aby byl originální je téměř nemožné. Pravděpodobně budu asi už jenom opakovat postřehy jiných, ale mají naprostou pravdu a já s nimi souhlasím.
Všimli jste si někdy, že jenom v televizi se objevuje aspoň pět reklam na šampony? Každý je samozřejmě dokonalý, vlasy po nich zůstanou jemné a krásně hebké...
Nebo ty reklamy na jogurty. Můžeme zhlédnout jeden, který je nejen vynikající, ale ještě ke všemu má příznivý vliv na zažívání! Druhý jogurt má zase výhody v ovoci, které zaručeně jiné jogurty nemají... V další reklamě na jogurt nás soused nějaké rodiny přesvědčuje o jogurtu, ve kterém stojí lžička, že je opravdu jogurt. A když už o jogurtu nemůžete ani slyšet, přiskotačí zvesela do obrazovky kostry s vlasama obdivující jedinečné skládanky pod víčky jejich jogurtů...
Reklamy na prací prášky - o těch se nějak rozepisovat nebudu. jediný rozdíl mezi nimi je jenom v místě, kde se naše propagace výrobku odehrává: jednou u kamarádky, jednou na vesnici, jednou je to během telefonického rozhovoru manžela a manželky (v této reklamě je menší výjimka, pere muž...).
Taky se mi líbí, jak napřed poukáží na výrobky, které bývají sladkým pokušením a většinou dosti kalorické, což se zakryje pod nálepkou energické :-), a následně po nich si začne stěžovat útlá dívčina na oblečení do kterého se nevleze. Má dvě možnosti: Buď si koupí normální velikost oblečení, nebo nějaký krém pro zeštíhlení (až o jednu velikost!!)... Zajímalo by mě, jak tyhle krémy, případně pilulky a náplasti fungují a pořád mě napadá jenom slovo žíravina. Teď už je jenom otázka jestli tuků nebo peněz......:-)